Aftellen.. - Reisverslag uit Afferden, Nederland van Jolien Erren - WaarBenJij.nu Aftellen.. - Reisverslag uit Afferden, Nederland van Jolien Erren - WaarBenJij.nu

Aftellen..

Door: Jolien Erren

Blijf op de hoogte en volg Jolien

29 Januari 2016 | Nederland, Afferden

Een druk op de knop *enter* , en ook het laatste verslag is verzonden. De afgelopen weken zaten weer ouderwets bomvol met verslagen en tentamens, maar dat is nu gelukkig klaar. Tot en met half juni ben ik even vrij van school!

Ons klasgenootje Celine zit nu al in het vliegtuig en onze medereizigers gaan aanstaande dinsdag weg. Voor ons kan het echte aftellen beginnen, nog 18 dagen en dan vlieg ik naar Paramaribo toe! Het begin van een groot avontuur.

De komende weken in Nederland staan nog in het teken van leuke dingen doen, maar ook van afscheid nemen. Morgen heb ik voorlopig mijn laatste volleybalwedstrijd en over ongeveer 2 weken heb ik mijn laatste werkdag. Daarnaast is er natuurlijk wel nog: carnaval!! Door een geluk bij een ongeluk, kan ik toch nog carnaval in Nederland vieren.

Nu ga ik nog gauw aan de slag met het kopen van alle spullen die ik nog nodig heb. Ook ben ik al aan het bedenken hoeveel kleren ik mee kan nemen, welke spullen ik nou écht nodig heb, want die koffers is waarschijnlijk toch weer veel te klein. In Paramaribo is het ongeveer 20 graden warmer dan hier, dus je zou zeggen lekker shortjes, shirtjes en jurken aan. Maar met de dreiging van de zika-mug, wordt de koffer denk ik volgepropt met DEET (tegen de muggen) en bedekkende kleding in plaats van jurkjes. Maar hopelijk valt het toch mee, dat wordt even afwachten.

Ik zal via deze blog jullie op de hoogte houden van de verhalen vanuit Paramaribo. Laat even weten of je in de mailinglist wil!

  • 29 Januari 2016 - 19:16

    Irma:

    Wil je mij en ook peter toevoegen aan je mailinglijst lijkt ons ontzettend leuk om op de hoogte te blijven van al je grote avonturen!!! Gezellig
    vanbeijnum@home.nl

  • 29 Januari 2016 - 19:42

    Tiny Krebbers:

    Hallo Jolien .
    Het lijkt me heel leuk om jouw een beetje te volgen in Parimaribo.
    Ik wens je een ontzettend mooie tijd toe
    Gr Tiny

  • 29 Januari 2016 - 20:08

    Jacqueline:

    Ik wil graag op jouw mailinglist zodat we je avonturen kunnen volgen

  • 29 Januari 2016 - 22:34

    Jolien Erren:

    Ik heb jullie toegevoegd !

  • 30 Januari 2016 - 10:57

    Joop En Anny Van Der Heijden:

    Hallo Jorien ik zou het leuk vinden om je te volgen daar. Wat een ervaring voor je Wens je heel veel plezier daar en een mooie tijd

  • 30 Januari 2016 - 12:59

    Jolien Erren:

    Hoi Joop en Anny! Leuk dat jullie me willen volgen, ik heb jullie toegevoegd!

  • 30 Januari 2016 - 12:59

    Jolien Erren:

    Hoi Joop en Anny! Leuk dat jullie me willen volgen, ik heb jullie toegevoegd!

  • 30 Januari 2016 - 17:18

    Petra Keijsers:

    Jolien,

    Wat een uitdaging dat je naar Suriname gaat. Ik wil je graag volgen en wens je enorm veel succes en plezier. En pas goed op je zelf.

    Groetjes van ons

  • 31 Januari 2016 - 12:03

    Chantal:

    Hoi Jolien, Ik ben benieuwd naar je verhalen en wil je graag volgen ! Heel veel succes en plezier. Herinneringen maken , zal een onvergetelijke tijd gaan worden. Mijn stage uitdaging was Nieuw-bergen en Siebengewald , tijden veranderen. Maar goed ook. Have fun. Groetjes Chantal

  • 31 Januari 2016 - 13:56

    Kees-Jan:

    Hoi,
    Je bent nog niet weg maar op je blog wordt nu al god gereageerd! Leuk!
    Geniet van de laatste weken/dagen thuis en daarna: goed reis!
    Kees-Jan

  • 31 Januari 2016 - 15:01

    Jolien Erren:

    Dankjewel Petra en Chantal! Ik ga jullie toevoegen, leuk dat jullie me willen volgen! :)

  • 31 Januari 2016 - 17:50

    Lian Van Lin:

    Heel leuk!!!

  • 01 Februari 2016 - 10:25

    Remco Van Ginkel :

    Heey Jolien,
    Leuk om al je verhalen te volgen!
    Spannend nu de laatste 2 weken in Nederland ingaan!
    Groeten Remco

  • 01 Februari 2016 - 10:56

    Narda:

    Ha Jolien. Zo te lezen heb je er echt zin om te gaan. Hoop dat je daar een leuke tijd hebt en veel ervaring op doet, geniet er van. Toch ook fijn dat het een paar dagen verzet Is kun je nog lekker uit je dak gaan. Groetjes Narda

  • 01 Februari 2016 - 11:59

    Petra Reijnen :

    Hoi Jolien
    Ik wil jou graag volgen tijdens jou stage
    Ik wens jou heel veel succes en maak er een mooie tijd van
    Groetjes Petra Reijnen

  • 01 Februari 2016 - 12:15

    Peter En Annelies:

    Hoi Jolien,
    Wij willen natuurlijk ook graag op de hoogte blijven !

    Groetjes Peter & Annelies

  • 01 Februari 2016 - 12:39

    Jolien Erren:

    Hee allemaal! Leuke reacties, dankjewel! Fijn dat jullie me allemaal willen volgen. Het wordt een mooie tijd. Liefs

  • 01 Februari 2016 - 19:58

    Margaret Custers:

    Hey Jolien,
    Graag wil ik je volgen.Ben zeer benieuwd hoe jij deze reis gaat ervaren. Ik wens jou een super tijd en ga vooral genieten.
    Liefs margaret

  • 01 Februari 2016 - 22:20

    Lisette Reiniers :

    Hoi jollen,graag wil ik je volgen tijdens je stage geniet er maar van wens je een super leuke tijd en heel veel succes groetjes Lisette Reiniers

  • 01 Februari 2016 - 22:27

    Ger Peters:

    Hoi Jolien, wej wensen ow ennun geweldigen tied en volgen mit heel veul plezeer ow belefenisse! Goeje reis! Ger, Nicole, Sjors en Anne.

  • 01 Februari 2016 - 23:49

    Jolien Erren:

    Margaret, Lisette en Ger! Super lief dat jullie mijn reis willen volgen! Dankjewel, ik ga ervoor zorgen dat het een mooie reis wordt! Liefs Jolien

  • 02 Februari 2016 - 20:11

    Sonja Sanders:

    Hoi jolien
    Zou je graag willen volgen op je stage.
    Zo te horen heb je erg zin in.

  • 04 Februari 2016 - 10:40

    Jolien Erren:

    Ik heb je toegevoegd Sonja!

  • 13 Februari 2016 - 10:05

    Thea Erren:

    Ha Jolien,
    Spannend, koffertje gepakt, afscheid nemen...en op naar Suriname! Een hele mooie tijd daar! Geniet ervan! En.....paps en mams komen je zo opzoeken. Groetjes

  • 15 Februari 2016 - 13:38

    Mariet Heijnemans:

    Jolien ik wens je een goede reis naar Suriname.
    Een leerzame stage gewenst en vergeet niet te genieten van alles he!
    Ik volg je via je reisverhalen!
    Groetjes, Mariet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 12 Jan. 2016
Verslag gelezen: 1105
Totaal aantal bezoekers 9113

Voorgaande reizen:

16 Februari 2016 - 05 Juni 2016

Suriname 2016

Landen bezocht: